Υπηρεσίες Courier
τηλέφωνα επικοινωνίας
INTERCITY COURIER

ΧΥΚ

ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ

Η εταιρεία έχοντας 30 χρόνια εμπειρίας στις κλάδο των ταχυμεταφορών, για να καλύψει, τις μεταφορικές ανάγκες με Πανελλαδική κάλυψη έχοντας επιλεγμένους αντιπροσώπους ανά πόλη, έχει πετύχει να έχει για όλες τις περιοχές τις πιο οικονομικές τιμές, την τακτικότερη ανταπόκριση και την μεγαλύτερη εξυπηρέτηση τόσο των αποστολέων όσο και των παραληπτών..

Το πελατολόγιο μας αποτελείται από πλήθος εταιριών που διακινούν όλες τις κατηγορίες εμπορευμάτων και είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου. Η 30ετής εμπειρία μας και η εμπιστοσύνη που μας δείχνουν όλες οι μεγάλες εταιρίες πανελλαδικώς μας κάνουν υπερήφανους και ακόμα ποιο υπευθύνους απέναντι στους πελάτες- συνεργάτες μας.

Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται από το 2014 και στις ταχυμεταφορές σύμφωνα και με το καταστατικό σκοπό της.

Η εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) του Υπουργείου Ανάπτυξης με αριθμό Γ.Ε.Μ.Η. 13127010300 Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται επί της οδού Λένορμαν 213 Αθήνα ΤΚ 10442 Η εταιρεία κατέχει:

1. Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών με αριθμό 14-110 του Μητρώου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)και δραστηριοποιείται στον χώρο των ταχυμεταφορών, όπως διακίνηση αλληλογραφίας, μικροδεμάτων και δεμάτων με κάθε μέσο στην Ελλάδα, με δικά της μέσα ή έχοντας συνάψει συνεργασίες με Ελληνικά και δίκτυα διανομής.

2. Βρίσκεται υπό πιστοποίηση κατά ISO 9001:2015 και ISO 14001

ΣΚΟΠΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Σύμφωνα με καταστατικό σκοπός της εταιρείας είναι:

1) Η παροχή υπηρεσιών COURIER μεταφοράς, παραλαβής, συγκέντρωσης, συσκευασίας και ταξινόμησης μικροδεμάτων, εγγράφων και αντικειμένων επείγουσας διαβίβασης.

α) Άλλες υπηρεσίες οδικών μεταφορών.

β) Υπηρεσίες αποθήκευσης .

γ) άλλες υπηρεσίες πρακτορείων μεταφορών εμπορευμάτων .

δ) Υπηρεσίες μεταφοράς με διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού ( logistics)

ε) Υπηρεσίες εκτελωνιστή ή υπηρεσίες διασάφησης εκτελωνισμού

Η ανωτέρω απαρίθμηση των σκοπών της εταιρείας, είναι ενδεικτική και όχι περιοριστική.

Για την επίτευξη του σκοπού της η εταιρία μπορεί ενδεικτικά :

1) Να συμμετέχει με οποιονδήποτε τρόπο σε οποιαδήποτε επιχείρηση με όμοιο ή παρεμφερή σκοπό, οποιουδήποτε εταιρικού τύπου ή μορφής ή να είναι μέλος σε όμιλο εταιριών ή επιχειρήσεων για την άσκηση και κάλυψη, με οποιαδήποτε νομική μορφή, οποιονδήποτε τομέων δραστηριότητας, 2) Να ανεγείρει κτίρια και εν γένει εγκαταστάσεις, σε δικά της ή αλλότρια ακίνητα, 3) Να συνεργάζεται με οποιονδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε ιδιότητα του συμβαλλομένου, με οποιονδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που επιδιώκει όμοιο, παρεμφερή ή διαφορετικό σκοπό, όπως ενδεικτικά και μόνο η συνεργασία με την μορφή Φραντσάιζινγκ (franchising) κ.λπ., 4) Να ιδρύει στην ημεδαπή ή στην αλλοδαπή, υποκαταστήματα, πρακτορεία, γραφεία, εκθεσιακούς χώρους, αποθήκες και εν γένει εγκαταστάσεις οπουδήποτε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, 5) Να αντιπροσωπεύει οποιαδήποτε επιχείρηση είτε αυτή βρίσκεται στην ημεδαπή ή στην αλλοδαπή με όμοιο ή παρεμφερή σκοπό, 6) Να ιδρύει κάθε τύπου και μορφής εταιρίες ή να συμμετέχει σε αυτές, και σε προ υπάρχουσες και νεοϊδρυόμενες εταιρίες, ανώνυμες προσωπικές, αφανείς, κοινοπραξίες ή αστικές εταιρίες, που επιδιώκουν τους αυτούς ή παρεμφερείς ή μη σκοπούς.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας είναι η παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών και ειδικότερα η παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφορών που σύμφωνα με τους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ) του Υπουργείου Οικονομίας & Οικονομικών, υπάγονται στον κλάδο 53.20.11.01 (ταχυμεταφορές εγγράφων και αντικειμένων) & 52.29.13.03 (υπηρεσίες μεταφοράς με διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού-Logistics) Ανάμεσα στις υπηρεσίες ταχυμεταφορών που προσφέρει η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ στους πελάτες της , περιλαμβάνονται οι βασικές υπηρεσίες εσωτερικού-υπηρεσίες express-επόμενη μέρα (nextday) και αυθημερόν ( sameday) καθώς και πρόσθετες υπηρεσίες express όπως αντικαταβολές και αγορές, εντός της ίδιας πόλης ή από πόλη σε πόλη καθώς και υπηρεσίες εξωτερικού. Επιπλέον η εταιρεία προσφέρει υπηρεσίες εισπράξεων για λογαριασμό τρίτων, καθώς και λοιπές βοηθητικές και δευτερεύουσες υπηρεσίες.

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ αναλαμβάνει τη μεταφορά αντικειμένων αλληλογραφίας συμπεριλαμβανομένων αντικειμένων διαφημιστικού ταχυδρομείου, ταχυδρομικών καρτών, λογαριασμών τιμολογίων, αντιγράφων τιμολογίων και άλλων τυποποιημένων μηνυμάτων, καθώς και εφημερίδων, βιβλίων ,καταλόγων ,περιοδικών (έως 2 χιλιογραμμάρια) και ταχυδρομικών δεμάτων (έως 20 χιλιογραμμάρια). Οι σχετικές υπηρεσίες που προσφέρονται είναι: α) υπηρεσία ομαδικών αποστολών ομοειδούς απλού ταχυδρομείου μη προσωποποιημένου περιεχομένου και β) υπηρεσία ομαδικών αποστολών απλού ταχυδρομείου προσωποποιημένου ή μη περιεχομένου.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ των προσφερόμενων υπηρεσιών

Ποιότητα σημαίνει η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου καλύπτοντας σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών. Αυτό επιτυγχάνεται με σεβασμό στον πελάτη και εξυπηρέτηση των αναγκών του κατά των καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτός ο στόχος είναι συνυφασμένος με την απόλυτη κατανόηση των απαιτήσεων των πελατών μας και την εγκατάσταση και διατήρηση ενός περιβάλλοντος που υποστηρίζει και ενθαρρύνει όλο το προσωπικό της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ σε συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η Διοίκηση της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ δεσμεύεται να εξασφαλίζει διαρκώς:

  • Την πλήρη, άμεση και συστηματική κάλυψη των δηλωμένων αναγκών των πελατών της.

  • Την υψηλή ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών της, εξακριβωμένη και επιβεβαιωμένη με συνεχείς ελέγχους και μετρήσεις, και

  • Την συμμόρφωση των προϊόντων/υπηρεσιών της ως προς τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Τα ανωτέρω επιτυγχάνονται μέσω:

  • Του καθορισμού στόχων στα πλαίσια του επιχειρηματικού σχεδίου δράσης της ανώτατης διοίκησης.

  • Της οργάνωσης και διάθεσης όλων των απαιτούμενων πόρων και μέσων για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης αποδοτικής και αποτελεσματικής λειτουργίας της εταιρείας.

  • Της δημιουργίας ενός τεχνολογικά σύγχρονου και επαγγελματικά κατάλληλου περιβάλλοντος εργασίας.

  • Της διατήρησης του υψηλού επαγγελματικού επιπέδου των στελεχών μέσα από τη συνεχή εκπαίδευση και αξιολόγηση.

  • Της διαρκούς μέτρησης και της αδιάλειπτης παρακολούθησης κρίσιμων παραμέτρων και διεργασιών ώστε να εξασφαλίζεται η ποιότητα και η ασφάλεια εγκαταστάσεων, προϊόντων /υπηρεσιών και προσωπικού,

  • Της ορθής επιλογής και υποστήριξης των εξωτερικών συνεργατών της.

Η αδιάκοπη προσπάθεια για συνεχή βελτίωση των προϊόντων υπηρεσιών, των διαδικασιών και του συστήματος διαχείρισης ποιότητας, αποτελεί κύριο μέλημα της εταιρείας και φιλοσοφία κάθε στελέχους της.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΝΕΖΙΝΗΣ ΙΚΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Αριθμός μόνιμων εργαζομένων : 37 άτομα

Αριθμός φορτηγών: 10 ΦΙΧ φορτηγά

Αριθμός Οδηγών: 21 ΟΔΗΓΟΊ

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ

Η εταιρεία διοικείται από τον Διαχειριστή της εταιρείας κ.Παντελής Χρυσάγης απασχολεί στο σύνολο 6 άτομα μόνιμο και έχει τους ακόλουθους βασικούς τομείς εσωτερικής οργάνωσης.

ΤΟΜΕΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Ο τομέας πωλήσεων είναι αρμόδιος για : τις κεντρικές/περιφερειακές πωλήσεις, το τμήμα εξυπηρέτησης μεγάλων πελατών, και την ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων, τμήμα τηλεφωνίας και το τμήμα marketing. Είναι αρμόδιο για την ανάπτυξη των πωλήσεων τω υπηρεσιών εξωτερικού, την συνεργασία με ξένους οίκους, και την ανάπτυξη του δικτύου εξυπηρέτησης στο εξωτερικό.

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Ο τομέας δικτύου είναι αρμόδιος για: το δίκτυο των καταστημάτων των αντιπροσώπων της εταιρείας πανελλαδικά. Ειδικότερα έχει τη γενική εποπτεία της λειτουργίας και της ανάπτυξης των καταστημάτων καθώς και την εξυπηρέτησή τους. Συνεργάζεται με όλα τα τμήματα και τις διευθύνσεις της εταιρείας για όλα τα θέματα που αφορούν τα καταστήματα του δικτύου.

ΤΟΜΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Ο τομέας λειτουργίας είναι αρμόδιος για τη λειτουργία της παραγωγής του κεντρικού καταστήματος της κεντρικής εταιρείας και του τμήματος μαζικών αποστολών. Είναι αρμόδιος για τη διακίνηση του στόλου των μεταφορικών μέσων της εταιρείας και των συνεργατών της (φορτηγών, πλοίων και αεροπλάνων), τους μεταφορικούς άξονες και τα κέντρα διαλογής σε όλη την επικράτεια. Είναι υπεύθυνος για την παραγωγή που αφορά στο επιστολικό ταχυδρομείο και την επιχειρησιακή ανάπτυξη της εταιρείας.

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διαχειρίζεται όλα τα θέματα του προσωπικού της εταιρείας. Έχει την αρμοδιότητα των νομικών θεμάτων, των συμβάσεων, των προμηθειών της εταιρείας, της ασφάλειας της ποιότητας και της εκπαίδευσης, τα θέματα ασφαλείας και τα όποια ζητήματα αποζημιώσεων των πελατών, αλλά και όλα τα διοικητικά θέματα της εταιρείας. Διαχειρίζεται την ανάπτυξη και βελτίωση των μηχανογραφικών εφαρμογών της εταιρείας και την υποστήριξη σε μηχανογραφικά θέματα των καταστημάτων.

ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διαχειρίζεται τα οικονομικά θέματα της εταιρείας όπως το λογιστήριο το ταμείο, την ρευστότητα της εταιρείας, τις οικονομικές υποχρεώσεις σε σχέση με τις οικονομικές υπηρεσίες/εφορίες κλπ. Διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό και απολογισμό των αποτελεσμάτων της εταιρείας. Διαχειρίζεται τα θέματα πιστώσεων της εταιρείας με τους πελάτες και τους συνεργάτες, θέματα αντικαταβολών για την έγκαιρη είσπραξη και αξιόπιστη απόδοσή τους προς τους πελάτες της εταιρείας. Διαχειρίζεται τα θέματα πιστώσεων της εταιρείας με τους πελάτες και τους συνεργάτες, θέματα αντικαταβολών για την έγκαιρη είσπραξη και αξιόπιστη απόδοσή τους προς τους πελάτες της εταιρείας. Διαχειρίζεται επίσης την τιμολόγηση προς τους πελάτες και την εκκαθάριση συναλλαγών με τους συνεργάτες της εταιρείας και τέλος την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των εγγράφων της εταιρείας.

ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ παρέχει υπηρεσίες μεταφορών για αποστολές εσωτερικού. Για την Ελλάδα παρέχει κάλυψη μέχρι και το πιο απομακρυσμένο χωριό με τη βοήθεια του συνεργαζόμενού της δικτύου. Το κόστος των υπηρεσιών σε αποστολές που εξυπηρετούνται μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών, διαμορφώνεται αναλόγως του προορισμού, του σημείου παράδοσης, του βάρους και του μεγέθους, όπως αυτά περιγράφονται στον επίσημο τιμοκατάλογο της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΝΕΖΙΝΗΣ ΙΚΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Αριθμός μόνιμων εργαζομένων : 37 άτομα

Αριθμός φορτηγών: 10 ΦΙΧ φορτηγά

Αριθμός Οδηγών: 21 ΟΔΗΓΟΊ

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ

Η εταιρεία διοικείται από τον Διαχειριστή της εταιρείας κ.Παντελής Χρυσάγης απασχολεί στο σύνολο 6 άτομα μόνιμο και έχει τους ακόλουθους βασικούς τομείς εσωτερικής οργάνωσης.

ΤΟΜΕΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Ο τομέας πωλήσεων είναι αρμόδιος για : τις κεντρικές/περιφερειακές πωλήσεις, το τμήμα εξυπηρέτησης μεγάλων πελατών, και την ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων, τμήμα τηλεφωνίας και το τμήμα marketing. Είναι αρμόδιο για την ανάπτυξη των πωλήσεων τω υπηρεσιών εξωτερικού, την συνεργασία με ξένους οίκους, και την ανάπτυξη του δικτύου εξυπηρέτησης στο εξωτερικό.

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Ο τομέας δικτύου είναι αρμόδιος για: το δίκτυο των καταστημάτων των αντιπροσώπων της εταιρείας πανελλαδικά. Ειδικότερα έχει τη γενική εποπτεία της λειτουργίας και της ανάπτυξης των καταστημάτων καθώς και την εξυπηρέτησή τους. Συνεργάζεται με όλα τα τμήματα και τις διευθύνσεις της εταιρείας για όλα τα θέματα που αφορούν τα καταστήματα του δικτύου.

ΤΟΜΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Ο τομέας λειτουργίας είναι αρμόδιος για τη λειτουργία της παραγωγής του κεντρικού καταστήματος της κεντρικής εταιρείας και του τμήματος μαζικών αποστολών. Είναι αρμόδιος για τη διακίνηση του στόλου των μεταφορικών μέσων της εταιρείας και των συνεργατών της (φορτηγών, πλοίων και αεροπλάνων), τους μεταφορικούς άξονες και τα κέντρα διαλογής σε όλη την επικράτεια. Είναι υπεύθυνος για την παραγωγή που αφορά στο επιστολικό ταχυδρομείο και την επιχειρησιακή ανάπτυξη της εταιρείας.

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διαχειρίζεται όλα τα θέματα του προσωπικού της εταιρείας. Έχει την αρμοδιότητα των νομικών θεμάτων, των συμβάσεων, των προμηθειών της εταιρείας, της ασφάλειας της ποιότητας και της εκπαίδευσης, τα θέματα ασφαλείας και τα όποια ζητήματα αποζημιώσεων των πελατών, αλλά και όλα τα διοικητικά θέματα της εταιρείας. Διαχειρίζεται την ανάπτυξη και βελτίωση των μηχανογραφικών εφαρμογών της εταιρείας και την υποστήριξη σε μηχανογραφικά θέματα των καταστημάτων.

ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διαχειρίζεται τα οικονομικά θέματα της εταιρείας όπως το λογιστήριο το ταμείο, την ρευστότητα της εταιρείας, τις οικονομικές υποχρεώσεις σε σχέση με τις οικονομικές υπηρεσίες/εφορίες κλπ. Διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό και απολογισμό των αποτελεσμάτων της εταιρείας. Διαχειρίζεται τα θέματα πιστώσεων της εταιρείας με τους πελάτες και τους συνεργάτες, θέματα αντικαταβολών για την έγκαιρη είσπραξη και αξιόπιστη απόδοσή τους προς τους πελάτες της εταιρείας. Διαχειρίζεται τα θέματα πιστώσεων της εταιρείας με τους πελάτες και τους συνεργάτες, θέματα αντικαταβολών για την έγκαιρη είσπραξη και αξιόπιστη απόδοσή τους προς τους πελάτες της εταιρείας. Διαχειρίζεται επίσης την τιμολόγηση προς τους πελάτες και την εκκαθάριση συναλλαγών με τους συνεργάτες της εταιρείας και τέλος την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των εγγράφων της εταιρείας.

ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ παρέχει υπηρεσίες μεταφορών για αποστολές εσωτερικού. Για την Ελλάδα παρέχει κάλυψη μέχρι και το πιο απομακρυσμένο χωριό με τη βοήθεια του συνεργαζόμενού της δικτύου. Το κόστος των υπηρεσιών σε αποστολές που εξυπηρετούνται μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών, διαμορφώνεται αναλόγως του προορισμού, του σημείου παράδοσης, του βάρους και του μεγέθους, όπως αυτά περιγράφονται στον επίσημο τιμοκατάλογο της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΝΕΖΙΝΗΣ ΙΚΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Αριθμός μόνιμων εργαζομένων : 37 άτομα

Αριθμός φορτηγών: 10 ΦΙΧ φορτηγά

Αριθμός Οδηγών: 21 ΟΔΗΓΟΊ

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ

Η εταιρεία διοικείται από τον Διαχειριστή της εταιρείας κ.Παντελής Χρυσάγης απασχολεί στο σύνολο 6 άτομα μόνιμο και έχει τους ακόλουθους βασικούς τομείς εσωτερικής οργάνωσης.

ΤΟΜΕΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Ο τομέας πωλήσεων είναι αρμόδιος για : τις κεντρικές/περιφερειακές πωλήσεις, το τμήμα εξυπηρέτησης μεγάλων πελατών, και την ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων, τμήμα τηλεφωνίας και το τμήμα marketing. Είναι αρμόδιο για την ανάπτυξη των πωλήσεων τω υπηρεσιών εξωτερικού, την συνεργασία με ξένους οίκους, και την ανάπτυξη του δικτύου εξυπηρέτησης στο εξωτερικό.

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Ο τομέας δικτύου είναι αρμόδιος για: το δίκτυο των καταστημάτων των αντιπροσώπων της εταιρείας πανελλαδικά. Ειδικότερα έχει τη γενική εποπτεία της λειτουργίας και της ανάπτυξης των καταστημάτων καθώς και την εξυπηρέτησή τους. Συνεργάζεται με όλα τα τμήματα και τις διευθύνσεις της εταιρείας για όλα τα θέματα που αφορούν τα καταστήματα του δικτύου.

ΤΟΜΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Ο τομέας λειτουργίας είναι αρμόδιος για τη λειτουργία της παραγωγής του κεντρικού καταστήματος της κεντρικής εταιρείας και του τμήματος μαζικών αποστολών. Είναι αρμόδιος για τη διακίνηση του στόλου των μεταφορικών μέσων της εταιρείας και των συνεργατών της (φορτηγών, πλοίων και αεροπλάνων), τους μεταφορικούς άξονες και τα κέντρα διαλογής σε όλη την επικράτεια. Είναι υπεύθυνος για την παραγωγή που αφορά στο επιστολικό ταχυδρομείο και την επιχειρησιακή ανάπτυξη της εταιρείας.

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διαχειρίζεται όλα τα θέματα του προσωπικού της εταιρείας. Έχει την αρμοδιότητα των νομικών θεμάτων, των συμβάσεων, των προμηθειών της εταιρείας, της ασφάλειας της ποιότητας και της εκπαίδευσης, τα θέματα ασφαλείας και τα όποια ζητήματα αποζημιώσεων των πελατών, αλλά και όλα τα διοικητικά θέματα της εταιρείας. Διαχειρίζεται την ανάπτυξη και βελτίωση των μηχανογραφικών εφαρμογών της εταιρείας και την υποστήριξη σε μηχανογραφικά θέματα των καταστημάτων.

ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διαχειρίζεται τα οικονομικά θέματα της εταιρείας όπως το λογιστήριο το ταμείο, την ρευστότητα της εταιρείας, τις οικονομικές υποχρεώσεις σε σχέση με τις οικονομικές υπηρεσίες/εφορίες κλπ. Διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό και απολογισμό των αποτελεσμάτων της εταιρείας. Διαχειρίζεται τα θέματα πιστώσεων της εταιρείας με τους πελάτες και τους συνεργάτες, θέματα αντικαταβολών για την έγκαιρη είσπραξη και αξιόπιστη απόδοσή τους προς τους πελάτες της εταιρείας. Διαχειρίζεται τα θέματα πιστώσεων της εταιρείας με τους πελάτες και τους συνεργάτες, θέματα αντικαταβολών για την έγκαιρη είσπραξη και αξιόπιστη απόδοσή τους προς τους πελάτες της εταιρείας. Διαχειρίζεται επίσης την τιμολόγηση προς τους πελάτες και την εκκαθάριση συναλλαγών με τους συνεργάτες της εταιρείας και τέλος την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των εγγράφων της εταιρείας.

ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ παρέχει υπηρεσίες μεταφορών για αποστολές εσωτερικού. Για την Ελλάδα παρέχει κάλυψη μέχρι και το πιο απομακρυσμένο χωριό με τη βοήθεια του συνεργαζόμενού της δικτύου. Το κόστος των υπηρεσιών σε αποστολές που εξυπηρετούνται μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών, διαμορφώνεται αναλόγως του προορισμού, του σημείου παράδοσης, του βάρους και του μεγέθους, όπως αυτά περιγράφονται στον επίσημο τιμοκατάλογο της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ προσφέρει υπηρεσίες εσωτερικού εντός πόλης και μεταξύ πόλεων και λοιπών σημείων της Ελλάδας οι οποίες περιλαμβάνουν τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Υπηρεσία express- επόμενη μέρα

    • Υπηρεσία πόρτα-πόρτα: η παραλαβή γίνεται συνήθως από τη διεύθυνση του αποστολέα και η παράδοση γίνεται συνήθως στη διεύθυνση του παραλήπτη

    • Υπηρεσία παράδοσης σε κατάστημα: η παραλαβή γίνεται εντός του καταστήματος της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ και η παράδοση γίνεται συνήθως στη διεύθυνση του παραλήπτη. Η υπηρεσία παρέχεται σε χαμηλότερη τιμή από την υπηρεσία πόρτα-πόρτα.

    • Υπηρεσία παράδοσης παραλαβής σε κατάστημα: η παραλαβή γίνεται εντός του καταστήματος παραλαβής της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ και η παράδοση γίνεται εντός του αντίστοιχου καταστήματος παράδοσης ή σημείου εξυπηρέτησης. Η υπηρεσία παρέχεται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή σε όλη την Ελλάδα

  • Υπηρεσίες με συσκευασία: Αφορά τον συνδυασμό υπηρεσίας expressσε συνδυασμό με ειδική προκαθορισμένη συσκευασία.

  • Υπηρεσίες express-αυθημερόν: η παραλαβή γίνεται συνήθως από την διεύθυνση του αποστολέα και η παράδοση γίνεται συνήθως στη διεύθυνση του παραλήπτη.

  • Υπηρεσία πρωινής παράδοσης ή δέσμευση ώρας: αφορά παράδοση το πρωί 9 συνήθως έως τις 10:30πμ) ή την παράδοση σε προτιμητέο χρονικό πλαίσιο εντός των ωραρίων καταστημάτων. Η υπηρεσία δεν ισχύει για αποστολές δεμάτων βάρους άνω των 10 κιλών.

  • Υπηρεσία παράδοσης Σάββατο: η υπηρεσία ισχύει μόνο για προορισμούς-διευθύνσεις εντός των ορίων των πόλεων του καταστήματος παράδοσης, δεν ισχύει για τις δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές και δεν συνδυάζεται με την πρωινή παράδοση ή χρονική δέσμευση.

  • Υπηρεσία παραλαβής /παράδοσης σε αργίες: παρέχεται μόνο κατόπιν συνεννόησης

  • Υπηρεσία παράδοσης επόμενης εργάσιμης σε δυσπρόσιτη: ισχύει μόνο για χερσαίους προορισμούς. Παρέχεται μόνο κατόπιν συνεννόησης .

  • Υπηρεσία επιστροφής αριθμού πρωτοκόλλου στον αποστολέα

  • Υπηρεσία συσκευασίας: αφορά την παροχή και την ενημέρωση για την συναρμολόγηση κενής τυποποιημένης εξωτερικής συσκευασίας φακέλου ή πλαστικής σακούλας προς τον πελάτη ως πρόσθετη υπηρεσία.

  • Υπηρεσία info: αφορά την υπηρεσία ενημέρωσης του αποστολέα/εντολέα για την παράδοση της αποστολής του μέσω μηνύματος που στέλνει με sms, email,viber.

  • Ειδικές υπηρεσίες:

    • Υπηρεσία επιστροφής δικαιολογητικών: παρέχεται με ρητή εντολή του αποστολέα (ειδική μεταχείριση)

    • Υπηρεσία μαζικών διανομών: παραλαβή, διαχείριση και παράδοση αποστολών μεγάλου πλήθους

    • Υπηρεσία υπογραφής παραλήπτη: αφορά επιστροφή υπογεγραμμένου εγγράφου απόδειξης παράδοσης εντύπου πελάτη που περιέχει τη ληφθείσα υπογραφή.

ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΜΟ ΤΡΙΤΩΝ

  • Υπηρεσία αντικαταβολής: αναβαθμισμένη υπηρεσία παράδοσης εμπορευμάτων με είσπραξη της αξίας τους, που περιλαμβάνει άμεση απόδοση εισπραττόμενων αξιών, αυτόματη ηλεκτρονική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό δικαιούχου και ενημέρωση εντολέα μέσω email

  • Υπηρεσία αγοράς: αφορά την προ-είσπραξη του ποσού από τον εντολέα και χρήση του ποσού αυτού για την αγορά-εξόφληση του αντικειμένου που πρόκειται να μεταφερθεί

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ στο πλαίσιο διασφάλισης της υψηλής ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της , εφαρμόζει τους παρακάτω τρόπους εξυπηρέτησης, απεικόνισης και ελέγχου.

  1. Μηνιαία αναφορά πορείας αποστολών

  2. Ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελάτη

  3. Τηλεφωνικές έρευνες σε τυχαίο δείγμα αποστολέων ή/και παραληπτών

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Η παρακολούθηση της παραλαβής, διακίνησης, διαλογής, μεταφοράς και παράδοσης των αποστολών των υπηρεσιών ταχυμεταφορών διενεργείται σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν.4053/2012 και στην απόφαση με αριθμό 686/064/26.03.2013 της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) Κανονισμός Γενικών Αδειών Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών και ισχύει σήμερα καθώς επίσης και στην απόφαση αρ.687/328/05.04.2013 της ΕΕΤΤ Κώδικας Δεοντολογίας Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών και ισχύει σήμερα. Για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών, η παρακολούθηση και ο εντοπισμός ταχυδρομικών αντικειμένων και η πληροφόρηση του πελάτη επιτυγχάνεται με τη χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού και λογισμικού, ο οποίος επιτρέπει την ανταλλαγή ηλεκτρονικών δεδομένων. Το ΕΣΠΕΤΑ παρακολουθεί και παρέχει αναλυτικά τα επιμέρους στοιχεία διακίνησης κάθε αποστολής όπως: παραλαβή, άφιξη στο κατάστημα αποστολής, αναχώρηση από το κατάστημα αποστολής, άφιξη σε κέντρο διαλογής, κατανομή σε κατάστημα παράδοσης, κατανομή σε courier, άφιξη/επιστροφή courier, παράδοση ή μη παράδοση, στοιχεία παραλήπτη. Τα στοιχεία των παραδόσεων των αποστολών διατίθενται κατ’ ελάχιστο έως 6 μήνες από την ημερομηνία αποστολής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

Όλες οι ενέργειες στα πλαίσια της υλοποίησης των δραστηριοτήτων της εταιρείας διαθέτουν επαρκή τεκμηρίωση και εκτελούνται από κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό, ώστε να διασφαλίζονται οι ελεγχόμενες συνθήκες και να ενεργοποιούνται άμεσα τα απαιτούμενα διορθωτικά μέτρα στην περίπτωση αποκλίσεων από τις προδιαγραφές του έργου ή τον προγραμματισμό των εργασιών που περιγράφονται στις σχετικές διαδικασίες(ανάλογα με το συμφωνημένο έργο του εκάστοτε πελάτη)

ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ-ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ

Οι χρόνοι παράδοσης των αποστολών ταχυμεταφορών αναφέρονται στον επίσημο τιμοκατάλογο και ποικίλουν ανάλογα με τον προορισμό και το είδος της υπηρεσίας. Όλοι οι αναφερόμενοι χρόνοι παράδοσης αφορούν εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία αναχώρησης και υπολογίζονται από την ημέρα αυτή ως πρώτη προσπάθεια παράδοσης στα στοιχεία διεύθυνσης του παραλήπτη.

Για αποστολές με παραλαβή από την υπόλοιπη Ελλάδα οι χρόνοι προσαυξάνονται αναλόγως του σημείου παραλαβής με το σχετικό χρόνο άφιξης που είναι συνήθως ανάλογος του χρόνου παράδοσης στο αντίστοιχο σημείο.

Οι χρόνοι παράδοσης των υπηρεσιών express-αυθημερόν απαιτούν προ συνεννόηση.

Ειδικά για το μαζικές αποστολές οι χρόνοι παράδοσης και οι όροι ισχύος αυτών περιγράφονται στον επίσημο τιμοκατάλογο της εταιρείας και κατόπιν ειδικής συμφωνίας με τον πελάτη.

ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ δεν περιλαμβάνει για διεκπεραίωση ταχυδρομικά αντικείμενα των οποίων η μεταφορά αντίκειται στους εκάστοτε ισχύοντες νόμους και διατάξεις. Ειδικότερα δεν αναλαμβάνει για μεταφορά τα ακόλουθα:

  • ΧΡΗΜΑΤΑ & ΧΡΕΟΓΡΑΦΑ

  • ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ & ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ

  • ΖΩΑ

  • ΤΡΟΦΙΜΑ

  • ΑΝΤΙΚΕΣ (ΕΥΘΡΑΥΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ)

  • ΡΑΒΔΟΙ ΧΡΥΣΟΥ

  • ΠΥΡΟΒΟΛΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

  • ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ

  • ΝΕΚΡΟΙ-ΤΕΦΡΑ

  • ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ, ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΛΙΘΟΙ & ΜΕΤΑΛΛΑ

  • ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

  • ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ/ΔΙΑΤΑΞΗ

Επίσης διατηρεί την δυνατότητα να αρνηθεί να μεταφέρει αντικείμενα τα οποία χαρακτηρίζονται επικίνδυνα όπως:

  • ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ

  • ΑΕΡΙΑ

  • ΕΥΦΛΕΚΤΑ ΥΓΡΑ

  • ΕΥΦΛΕΚΤΑ ΣΤΕΡΕΑ

  • ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ

  • ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ

  • ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ

  • ΔΙΑΒΡΩΤΙΚΑ

  • ΑΡΩΜΑΤΑ

Τα οποία δύναται να μεταφέρει υπό όρους και προϋποθέσεις

Όσον αφορά την απαγόρευση των χρημάτων & χρεογράφων εξαιρείται ότι αφορά τις υπηρεσίες αντικαταβολής, αγοράς καθώς και τις εισπράξεις λογαριασμών, οι οποίες δεν περιλαμβάνουν τη φυσική μεταφορά χρημάτων

ΑΝΕΠΙΔΟΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Ως ανεπίδοτα αντικείμενα χαρακτηρίζονται:

  1. Εκείνα τα οποία δεν κατέστη δυνατόν να παραδοθούν στον παραλήπτη για οποιαδήποτε αιτία.

  2. Εκείνα τα οποία έχουν παρακρατηθεί νόμιμα από την ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ και

  3. Εκείνα τα οποία δεν κατέστη δυνατόν να παραδοθούν στον παραλήπτη και ταυτόχρονα δεν είναι δυνατόν να ενημερωθεί ο αποστολέας.

Η εταιρεία διατηρεί τα ανεπίδοτα αντικείμενα για διάστημα 6 μηνών μετά την παρέλευση των οποίων συντάσσεται ειδικό πρακτικό καταστροφής. Εξαιρούνται τα αντικείμενα τα οποία έχουν παρακρατηθεί επίσημα ή έχει δηλωθεί από τον αποστολέα ότι έχουν αξία μείζονα των 100€, οπότε αποδίδονται στην ΕΕΤΤ. Αντικείμενα των οποίων η αξία συμψηφίζεται με την ως άνω δαπάνη, περιέχονται στην κατοχή της εταιρείας.

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ

  1. Η πλημμελής παροχή υπηρεσιών γεννά δικαίωμα κατ’αποκοπήν αποζημίωσης. Κάθε καταναλωτής μπορεί να υποβάλλει έγγραφη διαμαρτυρία για τυχόν απώλειες ή ζημιές που έχουν προκληθεί στην αποστολή του ή για κλοπή αυτής ή για καθυστέρηση επίδοσης πέραν του συμφωνηθέντος χρονικού διαστήματος εντός 6 μηνών το αργότερο από την ημερομηνία παραλαβής και να αιτήσει αποζημίωση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα όρια αποζημίωσης αναλόγως της υπηρεσίας και του είδους της πλημμέλειας. Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ. απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση από οποιαδήποτε ευθύνη από οποιαδήποτε αιτία σχετικά με πλημμελή εκπλήρωση ταχυδρομικών υπηρεσιών εφόσον δεν έχει υποβληθεί από το χρήστη σχετική απαίτηση εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αποστολής.

  2. Εφόσον αποδειχθεί υπαιτιότητα της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ θα ζητήσει από τον δικαιούχο πελάτη την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών για την αποζημίωση του. Εφόσον δεν υπάρχουν οφειλές προς την εταιρεία, η καταβολή αποζημίωσης γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών.

  3. Όλα τα αντικείμενα που αποζημιώνονται περιέχονται στην κατοχή της εταιρείας

  4. Η ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ. για πλημμελή παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφορών, για τους μεμονωμένους πελάτες προσδιορίζεται, ως ακολούθως:

    • Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου ενός φακέλου, με ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ, το οποίο φέρει μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής, καταβάλλεται ελάχιστη αποζημίωση 50€ και μέγιστη αποζημίωση 70€ και επιστροφή του ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή.

    • Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική καταστροφή του περιεχομένου δέματος με ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ καταβάλλεται ελάχιστη αποζημίωση 100€ και μέγιστη αποζημίωση 400€ και επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή.

    • Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική καταστροφή του περιεχομένου φακέλου ή δέματος με δηλωμένη αξία με ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με το ποσό της αξίας και επιστρέφεται το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.

    • Για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου με μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής και δέματος με ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής με την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνει το ποσό της αποζημίωσης για απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή και επιστρέφεται το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος για την συγκεκριμένη αποστολή.

    • Για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου ή δέματος με δηλωμένη αξία/ασφαλισμένου με ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής, και έως του ποσού ασφαλισμένης αξίας και επιστρέφεται το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.

    • Εάν ένα δέμα ή ένα ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών επιστραφεί και η αιτία της μη επίδοσής του είναι άγνωστη με ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ, ή δεν παραδοθεί με ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ και επιστραφεί ο αποστολέας δικαιούται να ζητήσει την επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων.

    • Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν των ορισμένων ανά υπηρεσία χρόνων παράδοσης, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε ημέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€.

    • Η αποζημίωση για ηθική βλάβη συμπεριλαμβάνεται στα προαναφερθέντα ποσά, ενώ η συνεπαγόμενη απώλεια κέρδους δεν αποζημιώνεται.

    • Σε πολλαπλή αποστολή, όπου αποστέλλονται πολλά ταχυδρομικά αντικείμενα προς έναν παραλήπτη και που εμπίπτει στις ανωτέρω περιπτώσεις, κάθε ταχυδρομικό αντικείμενο τυγχάνει διαφορετικής αντιμετώπισης και αποζημιώνεται ξεχωριστά.

    • Οι αποζημιώσεις των ανωτέρω περιπτώσεων καταβάλλονται στον αποστολέα εφόσον αυτός είναι ο ιδιοκτήτης, ή αν αυτός παραιτηθεί των δικαιωμάτων του υπέρ του παραλήπτη εφόσον αυτός είναι ο ιδιοκτήτης της αποστολής, στον παραλήπτη του ταχυδρομικού αντικειμένου, ή σε τρίτον εφόσον αυτός είναι ο ιδιοκτήτης της αποστολής, στον παραλήπτη του ταχυδρομικού αντικειμένου, ή σε τρίτον εφόσον αυτός είναι ο εντολέας και ιδιοκτήτης της παραλαβής.

  5. Η ευθύνη της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ για πλημμελή παροχή για τις υπηρεσίες Ταχυδρομείου προσδιορίζεται ως ακολούθως:

    • Για τις αποστολές όπου υφίσταται πρόσθετη υπηρεσία πιστοποίησης παράδοσης μόνο για την περίπτωση απώλειας θα ισχύουν τα όρια και ποσά αποζημιώσεων των υπηρεσιών ταχυμεταφορών.

  6. Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ δεν δύναται να γνωρίζει το περιεχόμενο των αποστολών. Ο Εντολέας/Αποστολέας, ο οποίος γνωρίζει το περιεχόμενο, αναγνωρίζει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα ότι η αξία του περιεχομένου στην περίπτωση που δεν προβεί ο ίδιος στην ασφάλιση του δια της ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ καταβάλλοντος το αντίστοιχο τίμημα είναι σε κάθε περίπτωση χαμηλότερη από τα αναγραφόμενα όρια των ανωτέρω παραγράφων φέρει δε ο ίδιος την πλήρη ευθύνη για τις οποιεσδήποτε τυχόν υπερβάσεις των ανωτέρω ορίων, σε οποιαδήποτε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς της αποστολής.

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η ευθύνη της εταιρείας για τα προς μεταφορά έγγραφα ή αντικείμενα Υπηρεσιών Ταχυμεταφορών παύει να ισχύει τη στιγμή παράδοσης του εγγράφου ή αντικειμένου στον παραλήπτη αυτής αποδεικνυόμενης με την υπογραφή του παραλαβόντος

Η ευθύνη της εταιρείας για τα προς μεταφορά έγγραφα ή αντικείμενα Υπηρεσιών Ταχυδρομείου παύει να ισχύει την στιγμή κατάθεσης/εναπόθεσης των εγγράφων ή αντικειμένων στη διεύθυνση του παραλήπτη κατά δήλωση του διανομέα.

Σε καμία περίπτωση η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ δεν φέρει ευθύνη για οτιδήποτε λόγω:

  1. Πράξεως παραλείψεως ή λανθασμένων οδηγιών του αποστολέα ή του παραλήπτη ή τρίτου προσώπου ή λανθασμένης περιγραφής του αντικειμένου ή/και ελλιπών ή λανθασμένων στοιχείων του παραλήπτη.

  2. Λόγω του περιεχομένου της αποστολής λόγω της ιδιαίτερης ευπαθούς φύσης του περιεχομένου του ταχυδρομικού αντικειμένου.

  3. Λόγω ακατάλληλης συσκευασίας από τον αποστολέα

  4. Λόγω περιπτώσεων ανωτέρας βίας.

  5. Λόγω έκτακτης ανάγκης, αποδεδειγμένων εγκληματικών ενεργειών στις εγκαταστάσεις ή τα μεταφορικά μέσα, περιεχομένου σε απαγόρευση διακίνησης, αδιαφορίας παραλήπτη για παραλαβή ταχυδρομικού αντικειμένου για διάστημα άνω των 6 μηνών

ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Για άτομα με ειδικές ανάγκες έχει γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη πρόσβαση αυτών στους χώρους της εταιρείας με πρόβλεψη για την κίνηση ατόμων με κινητικές δυσλειτουργίες με την ύπαρξη ραμπών πρόσβασης και ανελκυστήρων.

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ συντηρεί σε καλή κατάσταση τα μέσα και τις εγκαταστάσεις της, επισκευάζοντας και αποκαθιστώντας κάθε βλάβη ή ανωμαλία που επηρεάζει την καλή εξυπηρέτηση των πελατών. Σε περιπτώσεις βλαβών, ανωμαλιών ή εξωγενών δυσμενών παρεμβάσεων που επιβάλλουν τη διακοπή λειτουργίας καταστήματος που προσφέρει ταχυδρομικές υπηρεσίες η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ αποκαθιστά τη βλάβη άμεσα, ενεργώντας σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους, κανονισμούς και διατάξεις ασφαλείας.

ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ έχει προγραμματίσει και υλοποιεί τις ακόλουθες επενδύσεις:

  • Συνεχής αναβάθμιση του μηχανογραφικού συστήματος διαχείρισης και παρακολούθησης των αποστολών.

  • Συνεχή αναβάθμιση των εφαρμογών λειτουργίας των PDAγια όλους τους διανομείς, αναβάθμιση του λογισμικού διαχείρισης αποστολών.

  • Αναβάθμιση σύγχρονου μηχανογραφικού λογισμικού προγράμματος διαχείρισης πελατών crm για την διαχείριση των πελατών και την καταγραφή των προτάσεων και των παραπόνων.

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση νέας ιστοσελίδας με πολλαπλές δυνατότητες. Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας για την ενημέρωση των πελατών της εταιρείας από το κινητό τους τηλέφωνο

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση νέων εφαρμογών για την αυτοματοποιημένη ηλεκτρονική διασύνδεση με τους πελάτες.

  • Αναβάθμιση της λύσης της φωνητικής πύλης για την καλύτερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών σε τυποποιημένες πληροφορίες.

  • Αναβάθμιση λογισμικού και συστημάτων διαχείρισης διαλογής αποστολών στα κέντρα διαλογής.

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση νέου αυτοματοποιημένου συστήματος διαλογής δεμάτων

  • Μηχανογραφικός εξοπλισμός

  • Μεταφορικά μέσα

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η ICC Ταχυμεταφορές ΕΕ θεωρεί ότι η προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών έχει πρωταρχική σημασία. Για το λόγο αυτό λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για να προστατέψει τα προσωπικά δεδομένα που επεξεργάζεται και να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται πάντοτε σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που τίθενται από το ισχύον νομικό πλαίσιο και ιδιαίτερα του κανονισμού ΕΕ 2016/679 τόσο από την ίδια την εταιρεία όσο και από τρίτους που επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα για λογαριασμό της. Η εταιρεία εφαρμόζει κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέσα με στόχο την ασφαλή επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων και την αποτροπή τυχαίας απώλειας ή καταστροφής και μη εξουσιοδοτημένης ή/και παράνομης πρόσβασης σε αυτά, χρήσης, τροποποίησης ή αποκάλυψή τους. Σε κάθε περίπτωση ο τρόπος λειτουργίας του διαδικτύου και το γεγονός ότι είναι ελεύθερο στον οποιονδήποτε δεν επιτρέπει να παρασχεθούν εγγυήσεις ότι μη εξουσιοδοτημένα τρίτα πρόσωπα δεν θα αποκτήσουν ποτέ τη δυνατότητα να παραβιάσουν τα εφαρμοζόμενα τεχνικά και οργανωτικά μέσα, αποκτώντας πρόσβαση και προβαίνοντας ενδεχομένως σε χρήση προσωπικών δεδομένων για μη εξουσιοδοτημένους ή/και αθέμιτους σκοπούς.

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΧΥΚ

  • Ανωτέρα βία (απεργίες, δυσμενείς καιρικές συνθήκες κλπ.)

  • Εγκληματικές ενέργειες στις εγκαταστάσεις ή στα μεταφορικά μέσα

  • Αδυναμία πρόσβασης υπαλλήλου στη διεύθυνση παραλήπτη

  • Μη εκπλήρωση συμβατικών υποχρεώσεων πελατών

  • Ενεργειών που αντίκειται στους νόμους του κράτους

  • Αποδεδειγμένα ανυπόστατου αιτήματος

  • Αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του πελάτη ή τρίτου προσώπου

  • Αποδεδειγμένης αδυναμίας